Marketing strategy of L´Oréal

Thesis title: Marketingová strategie společnosti L ´Oréal
Author: Výletová, Kristýna
Thesis type: Bakalářská práce
Supervisor: Postler, Milan
Opponents: Frýbort, Tomáš
Thesis language: Česky
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá analýzou marketingové strategie společnosti L'Oréal. Na základě teoretického objasnění je analyzována marketingová strategie společnosti. Důležitým východiskem práce je také vznesení návrhů na vylepšení této strategie.
Keywords: marketingová komunikace; L´Oréal; marketingová strategie; komerční komunikace; marketingové řízení; marketing
Thesis title: Marketing strategy of L´Oréal
Author: Výletová, Kristýna
Thesis type: Bachelor thesis
Supervisor: Postler, Milan
Opponents: Frýbort, Tomáš
Thesis language: Česky
Abstract:
The bachelor's thesis focuses on the marketing strategy of the company L'Oréal. On the basis of the theoretical part is analyzed the marketing strategy of the company. The important part is also the one about recommendations how to improve the contemporary marketing strategy.
Keywords: Comercial communication; Marketing; Marketing strategy; Marketing proceedings; Marketing communication; L´Oréal

Information about study

Study programme: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Type of study programme: Bakalářský studijní program
Assigned degree: Bc.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of International Relations
Department: Department of Retailing and Commercial Communications

Information on submission and defense

Date of assignment: 14. 12. 2009
Date of submission: 14. 5. 2010
Date of defense: 11. 6. 2010
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/23690/podrobnosti

Files for download

    Last update: