Marketing Strategy Analysis - Sports Club

Thesis title: Analýza marketingové strategie sportovního klubu
Author: Šedivý, Jan
Thesis type: Diplomová práce
Supervisor: Král, Pavel
Opponents: Voborská, Jana
Thesis language: Česky
Abstract:
Diplomová práce analyzuje marketingovou strategii hokejového klubu a navrhuje doporučení pro zlepšení aktuálního stavu. Analýza marketingové strategie využívá informací z provedeného marketingového průzkumu a situační analýzy, v rámci které je zpracován Porterův model pěti sil a anylýzy PEST a SWOT.
Keywords: marketing sportu ; situační analýza; marketingová strategie
Thesis title: Marketing Strategy Analysis - Sports Club
Author: Šedivý, Jan
Thesis type: Diploma thesis
Supervisor: Král, Pavel
Opponents: Voborská, Jana
Thesis language: Česky
Abstract:
Diploma thesis analyses marketing strategy of the hockey club and suggests possible recommendations for improving the current situation. Analysis of marketing strategy uses information from the marketing research and the situation analysis.
Keywords: situation analysis; marketing strategy; sports marketing

Information about study

Study programme: Ekonomika a management/Management
Type of study programme: Magisterský studijní program
Assigned degree: Ing.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of Management
Department: Department of Management Business

Information on submission and defense

Date of assignment: 28. 3. 2008
Date of submission: 15. 4. 2009
Date of defense: 9. 6. 2010
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/20090/podrobnosti

Files for download

    Last update: