Marketing sense of difference of male and female roles

Thesis title: Marketingový význam diferencí ženských a mužských rolí
Author: Chvilíčková, Šárka
Thesis type: Diplomová práce
Supervisor: Koudelka, Jan
Opponents: Zamazalová, Marcela
Thesis language: Česky
Abstract:
Cílem této diplomové práce je analyzovat marketingový význam diferencí ženských a mužských rolí, a to pomocí marketingového výzkumu - jednak pozorováním rozdílů v nákupním chování mužů a žen v supermarketech a hypermarketech, a také pomocí dotazníku zaměřeného na hlavní rozdílné rysy tohoto chování.
Keywords: role muže a ženy; nákupní chování; marketingový výzkum
Thesis title: Marketing sense of difference of male and female roles
Author: Chvilíčková, Šárka
Thesis type: Diploma thesis
Supervisor: Koudelka, Jan
Opponents: Zamazalová, Marcela
Thesis language: Česky
Abstract:
Main goal of this diploma work is to analyze marketing meaning of the difference between male and female role, namely by the help of marketing research - partly sighting differences in purchase behaviour of men and women at supermarkets and hypermarkets and also by the help of the questionnaire intent on main different line of that behaviour.
Keywords: role of men and women; purchase behaviour; marketing research

Information about study

Study programme: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Type of study programme: Magisterský studijní program
Assigned degree: Ing.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of Business Administration
Department: Department of Marketing

Information on submission and defense

Date of assignment: 17. 10. 2009
Date of submission: 9. 5. 2010
Date of defense: 9. 6. 2010
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/24801/podrobnosti

Files for download

    Last update: