-

Thesis title: Marketingové strategie kosmetických firem na trhu České republiky
Author: Dvořáčková, Barbora
Thesis type: Diplomová práce
Supervisor: Bílková, Jana
Opponents: Týra, Karel
Thesis language: Česky
Abstract:
Diplomová práce analyzuje situaci na českém kosmetickém trhu, definuje hlavní hráče na trhu, jejich strategie, hlavní značky a produkty v jednotlivých kategoriích kosmetiky. Odkrývá potenciální cílové skupiny pro jednotlivé oblasti trhu, které na základě kvalitativního výzkumu dále charakterizuje dle jejich nákupního a spotřebního chování.
Keywords: segmentace; nákupní chování; strategie; marketing; Kosmetika

Information about study

Study programme: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Type of study programme: Magisterský studijní program
Assigned degree: Ing.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of International Relations
Department: Department of International Business

Information on submission and defense

Date of assignment: 27. 4. 2007
Date of submission: 27. 4. 2007
Date of defense: 1. 6. 2007
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/5089/podrobnosti

Files for download

    Last update: