Building of Corporate Image and Corporate Identity

Thesis title: Budování Corporate Image a Corporate Identity
Author: Vizingr, Tomáš
Thesis type: Diplomová práce
Supervisor: Filipová, Alena
Opponents: Zeman, Jiří
Thesis language: Česky
Abstract:
Pohled na firemní identitu a firemní image. Práce přináší několik úhlů pohledu na prvky determinující firemní identitu: Corporate Design, produkt organizace, kulturu organizace, organizační chování a komunikaci organizace. Aplikace psychologických, sociologických teorií a teorie řízení a managementu na dané téma vysvětluje, jakým způsobem je pomocí firemní identity vytvářen firemní image. Praktická část se zabývá analýzou firemní identity a image firmy InBev, Staropramen.
Keywords: chování; communication; design; image; corporate identity; corporate image
Thesis title: Building of Corporate Image and Corporate Identity
Author: Vizingr, Tomáš
Thesis type: Diploma thesis
Supervisor: Filipová, Alena
Opponents: Zeman, Jiří
Thesis language: Česky
Abstract:
Keywords:

Information about study

Study programme: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Type of study programme: Magisterský studijní program
Assigned degree: Ing.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of International Relations
Department: Department of Retailing and Commercial Communications

Information on submission and defense

Date of assignment: 27. 4. 2007
Date of submission: 27. 4. 2007
Date of defense: 1. 6. 2007
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/5090/podrobnosti

Files for download

    Last update: