Modern Marketing

Thesis title: Moderní marketing
Author: Koblásová, Jana
Thesis type: Diplomová práce
Supervisor: Kozlová, Taťána
Opponents: Slanařová, Martina
Thesis language: Česky
Abstract:
Cílem práce je shrnutí historického vývoje marketingu, přiblížení nejmodernějších metod marketingu 21. století. Práce hodnotí přístup domácností k vybraným informačním a komunikačním technologiím a navrhuje podnikatelskou příležitost v oblasti multimedií.
Keywords: internet; guerilla marketing; moderní marketing
Thesis title: Modern Marketing
Author: Koblásová, Jana
Thesis type: Diploma thesis
Supervisor: Kozlová, Taťána
Opponents: Slanařová, Martina
Thesis language: Česky
Abstract:
The publication shows summary of the historical development of marketing and the latest marketing methods of 21st century. This work assesses households' access to selected information and communication technologies, and proposes a business opportunity in the area of multimedia.
Keywords: modern marketing; internet; guerilla marketing

Information about study

Study programme: Ekonomika a management/Management
Type of study programme: Magisterský studijní program
Assigned degree: Ing.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of Management
Department: Department of Management Business

Information on submission and defense

Date of assignment: 9. 12. 2008
Date of submission: 21. 5. 2010
Date of defense: 15. 6. 2010
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/17492/podrobnosti

Files for download

Private annex
Private file
Download
    Last update: