Marketing applications in aesthetic medicine

Thesis title: Aplikácia marketingu v estetickej medicíne
Author: Záhumenská, Jana
Thesis type: Bachelor thesis
Supervisor: Procházková, Markéta
Opponents: Gluck, Miroslav
Thesis language: Slovensky
Abstract:
Cieľom tejto bakalárskej práce je zistiť, akým spôsobom sú aplikované nástroje marketingu v oblasti tak charakteristickej, ako je estetická medicína. V prvej časti je rozobraný marketingový mix a jeho štyri základné zložky teoreticky, pričom je poukázané na odlišnosti marketingu služieb a produktov a na špecifické rysy trhu so zdravotníckymi službami. Praktická časť sa zaoberá popisom marketingového mixu konkrétnej kliniky estetickej medicíny a plastickej chirurgie. Jej súčasťou je aj výskum a vlastné návrhy na zmeny v marketingových aktivitách kliniky.
Keywords: marketing; zdravotníctvo; estetická medicína
Thesis title: Aplikace marketingu v estetické medicíně
Author: Záhumenská, Jana
Thesis type: Bakalářská práce
Supervisor: Procházková, Markéta
Opponents: Gluck, Miroslav
Thesis language: Slovensky
Abstract:
Cílem této bakalářské práce je zjistit, jakým způsobem jsou aplikované marketingové nástroje v oblasti tak specifické, jako je estetická medicína. V první části je rozebraný marketingový mix a jeho čtyři základné složky teoreticky, přičemž je poukázáno na odlišnosti marketingu služeb a produktů a na specifické rysy trhu se zdravotnickými službami. Praktická část se zaobírá popisem marketingového mixu konkrétní kliniky estetické medicíny a plastické chirurgie. Její součástí je i výzkum a vlastní návrhy na změny v marketingových aktivitách kliniky.
Keywords: zdravotnictví; estetická medicína; marketing
Thesis title: Marketing applications in aesthetic medicine
Author: Záhumenská, Jana
Thesis type: Bachelor thesis
Supervisor: Procházková, Markéta
Opponents: Gluck, Miroslav
Thesis language: Slovensky
Abstract:
The aim of the thesis is to find out how marketing tools are applied in a specific area such as aesthetic medicine. In the first part, marketing mix and its four basic components are theoretically described with differences between product and service marketing being pointed out. The practical part deals with the marketing mix of a concrete clinic of aesthetic medicine and plastic surgery.
Keywords: health services; aesthetic surgery; marketing

Information about study

Study programme: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Type of study programme: Bakalářský studijní program
Assigned degree: Bc.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of Business Administration
Department: Department of Marketing

Information on submission and defense

Date of assignment: 24. 2. 2010
Date of submission: 30. 4. 2010
Date of defense: 16. 6. 2010
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/25169/podrobnosti

Files for download

    Last update: