Planning a marketing strategy for an online store

Thesis title: Marketingová komunikace: návrh reklamní kampaně pro internetový obchod
Author: Soukupová, Markéta
Thesis type: Bakalářská práce
Supervisor: Zamykalová, Miroslava
Opponents: Bardún, Adam
Thesis language: Česky
Abstract:
Cílem této bakalářské práce je představit základní prvky reklamy a marketingové komunikace v prostředí internetu a dále navrhnout reklamní kampaň pro internetový obchod.
Keywords: reklama; marketingová komunikace; reklamní kampaň
Thesis title: Planning a marketing strategy for an online store
Author: Soukupová, Markéta
Thesis type: Bachelor thesis
Supervisor: Zamykalová, Miroslava
Opponents: Bardún, Adam
Thesis language: Česky
Abstract:
The aim of this thesis is to present the essential elements of advertisement and marketing in the context of the Internet. Then, an advertising campaign for an online shop is presented.
Keywords: advertisement; advertising campaign; marketing strategy

Information about study

Study programme: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Type of study programme: Bakalářský studijní program
Assigned degree: Bc.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of International Relations
Department: Department of International Business

Information on submission and defense

Date of assignment: 4. 12. 2009
Date of submission: 30. 4. 2010
Date of defense: 16. 6. 2010
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/23428/podrobnosti

Files for download

    Last update: