Analysis of the impact of social campaign "Nemyslíš, zaplatíš!"

Thesis title: Analýza vlivu sociální kampaně - "Nemyslíš, zaplatíš"
Author: Čejková, Miroslava
Thesis type: Bakalářská práce
Supervisor: Pešek, Ondřej
Opponents: Kristlová, Monika
Thesis language: Česky
Abstract:
Práce je věnována analýze vlivu sociální kampaně "Nemyslíš, zaplatíš!" Jejím cílem je zhodnotit úspěšnost kampaně a její vliv na řidiče. Teoretická část převážně obsahuje informace o sociálním marketingu, jeho odlišnostech a rozvoji. Praktická část se zaměřuje na BESIP, statistiky nehodovosti a kampaň "Nemyslíš, zaplatíš!" Součástí práce je i vlastní dotazníkové šetření.
Keywords: sociální marketing; Nemyslíš, zaplatíš!; BESIP
Thesis title: Analysis of the impact of social campaign "Nemyslíš, zaplatíš!"
Author: Čejková, Miroslava
Thesis type: Bachelor thesis
Supervisor: Pešek, Ondřej
Opponents: Kristlová, Monika
Thesis language: Česky
Abstract:
Thesis is devoted to analyzing the social impact of the campaign "Nemyslíš, zaplatíš!" Its objective is to evaluate the success of the campaign and its impact on drivers. The theoretical part contains information about social marketing, its differences and development. The practical part focuses on the Road Safety Department, Accident statistics and the campaign "Nemyslíš, zaplatíš!" The thesis also includes its own survey.
Keywords: Road Safety Department; social marketing; "Nemyslíš, zaplatíš!"

Information about study

Study programme: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Type of study programme: Bakalářský studijní program
Assigned degree: Bc.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of Business Administration
Department: Department of Marketing

Information on submission and defense

Date of assignment: 22. 10. 2009
Date of submission: 1. 5. 2010
Date of defense: 16. 6. 2010
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/22398/podrobnosti

Files for download

    Last update: