The Marketing Strategy of the new television station Public

Thesis title: Marketingová strategie nové televizní stanice Public
Author: Cejhonová, Markéta
Thesis type: Bakalářská práce
Supervisor: Pešek, Ondřej
Opponents: Skořepa, Aleš
Thesis language: Česky
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá marketingovou strategií televizní stanice Public a jejím zhodnocením. V praktické části jsou obecné teoretické poznatky navázány na konkrétní televizní stanici. V další části práce je rozebrán průzkum věnovaný povědomí o televizní stanici Public a v závěru je vytvořena SWOT analýza této televizní společnosti.
Keywords: Public; marketing; televize; strategie
Thesis title: The Marketing Strategy of the new television station Public
Author: Cejhonová, Markéta
Thesis type: Bachelor thesis
Supervisor: Pešek, Ondřej
Opponents: Skořepa, Aleš
Thesis language: Česky
Abstract:
Main topic of this dissertation is The Marketing Strategy of television station called Public and its impact. The practical part of this dissertation links theoretical background with the specific attributes of the TV station. Next is the Public Relation Research and its implications. The dissertation is closed with SWOT Analysis of this TV Station.
Keywords: marketing; strategy; television; Public

Information about study

Study programme: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Type of study programme: Bakalářský studijní program
Assigned degree: Bc.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of Business Administration
Department: Department of Marketing

Information on submission and defense

Date of assignment: 22. 10. 2009
Date of submission: 1. 5. 2010
Date of defense: 16. 6. 2010
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/22392/podrobnosti

Files for download

    Last update: