Analysis of Marketing Mix Tools in a chosen company

Thesis title: Analýza nástrojů marketingového mixu ve zvolené firmě
Author: Suchanová, Iveta
Thesis type: Bakalářská práce
Supervisor: Karásková, Hana
Opponents: Vinšová, Tereza
Thesis language: Česky
Abstract:
Cílem bakalářské práce byla analýza jednotlivých nástrojů marketingového mixu ve společnosti Emco spol. s. r. o., charakteristika firmy a marketingového oddělení, provedení situační analýzy a zpracování dotazníku. Na základě zjištěných údajů byla stanovena doporučení a návrhy na zlepšení.
Keywords: dotazník; marketing; produkt; situační analýza; marketingový výzkum; marketingový mix
Thesis title: Analysis of Marketing Mix Tools in a chosen company
Author: Suchanová, Iveta
Thesis type: Bachelor thesis
Supervisor: Karásková, Hana
Opponents: Vinšová, Tereza
Thesis language: Česky
Abstract:
The purpose of the Bachelor thesis was an analysis of individual instruments of the marketing mix in the company Emco Ltd., characteristics of the firm and the marketing department, the implementation of situtional analysis and processing of the questionnarie. Based on observed data was provided recommendations and suggestions for improvement.
Keywords: Product; Questionnarie; Marketing; Situtional Analysis; Marketing Research; Marketing Mix

Information about study

Study programme: Ekonomika a management/Management
Type of study programme: Bakalářský studijní program
Assigned degree: Bc.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of Management
Department: Department of Management Business

Information on submission and defense

Date of assignment: 8. 4. 2009
Date of submission: 23. 4. 2010
Date of defense: 16. 6. 2010
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/21381/podrobnosti

Files for download

Main text
Private file
Download
    Last update: