Communication strategy of ŠKODA VAGONKA a.s

Thesis title: Komunikační strategie společnosti Škoda Vagonka a.s
Author: Klíma, Tomáš
Thesis type: Bakalářská práce
Supervisor: Halík, Jaroslav
Opponents: Rotrekl, Radoslav
Thesis language: Česky
Abstract:
Práce se zabývá problematikou praktického užití prvků marketingové komunikace ve firmě ŠKODA VAGONKA a.s. V úvodní části práce jsou definována teoretická východiska pro pozdější analýzu. Ve druhé kapitole je firma představena spolu s tržním prostředím oboru výroby osobních elektrických kolejových vozidel, v němž působí. Následuje popis stávající komunikační strategie této firmy. V závěru se nachází srovnání komunikační strategie společnosti s teoretickými východisky z první části a také její hodocení.
Keywords: business to business; firemní strategie; marketingová komunikace
Thesis title: Communication strategy of ŠKODA VAGONKA a.s
Author: Klíma, Tomáš
Thesis type: Bachelor thesis
Supervisor: Halík, Jaroslav
Opponents: Rotrekl, Radoslav
Thesis language: Česky
Abstract:
This thesis deals with the practical use of marketing communication instruments in the strategy of ŠKODA VAGONKA a.s. The theoretical basis for the further analysis is defined in the first chapter. The company and the electric units manufacturing business are described in the second part, followed by the company's strategy analysis and the comparison with the theory.
Keywords: business strategy; business to business; marketing communication

Information about study

Study programme: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Type of study programme: Bakalářský studijní program
Assigned degree: Bc.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of International Relations
Department: Department of International Business

Information on submission and defense

Date of assignment: 16. 2. 2010
Date of submission: 1. 5. 2010
Date of defense: 15. 6. 2010
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/24789/podrobnosti

Files for download

    Last update: