Brand management of Dalkia on energetic market

Thesis title: Budování značky Dalkia na energetickém trhu
Author: Konečný, Jonáš
Thesis type: Bakalářská práce
Supervisor: Halík, Jaroslav
Opponents: Kantorová, Martina
Thesis language: Česky
Abstract:
Tato práce se zaměřuje na analýzu problematiky značky a jejího budování, při konkrétní aplikaci na značce Dalkia v prostředí energetického trhu v České republice. Za tímto účelem jsou v teoretické i praktické rovině rozebírány konkrétní postupy a nástroje, jež společnost Dalkia využívá. Práci uzavírá autorem uskutečněný výzkum o image popisované značky a z něj plynoucí doporučení.
Keywords: energetický trh; budování značky; Dalkia; brand; značka
Thesis title: Brand management of Dalkia on energetic market
Author: Konečný, Jonáš
Thesis type: Bachelor thesis
Supervisor: Halík, Jaroslav
Opponents: Kantorová, Martina
Thesis language: Česky
Abstract:
The bachelor thesis is focused on the analysis of branding and brand management. The analysis is practically applied on the brand of the Czech energetic firm Dalkia. The thesis describes instruments and methods theoretically and practically used by Dalkia. Author ends this work by practical research about the image of the brand and giving summarized recommendations.
Keywords: Dalkia; brand building; brand; brand management

Information about study

Study programme: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Type of study programme: Bakalářský studijní program
Assigned degree: Bc.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of International Relations
Department: Department of International Business

Information on submission and defense

Date of assignment: 26. 11. 2009
Date of submission: 1. 5. 2010
Date of defense: 15. 6. 2010
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/23199/podrobnosti

Files for download

    Last update: