Analysis of the communication mix in SME segment

Thesis title: Analýza komunikačného mixu v segmente SME
Author: Hlohinová, Monika
Thesis type: Diploma thesis
Supervisor: Křížek, Miroslav
Opponents: Kešner, Martin
Thesis language: Slovensky
Abstract:
Hlavným cieľom práce je previesť podrobnú analýzu komunikačnej stratégie spoločnosti, pôsobiacej v stavebníctve na českom trhu. Dôraz je kladený na problematiku komunikačného mixu a vhodné uplatnenie jednotlivých nástrojov mixu v závislosti na konkrétnych projektoch. Súčasťou práce je taktiež porovnanie využívania nástrojov komunikačného mixu danej spoločnosti s obvykle používanými nástrojmi v obore na domácom trhu, prípadne na zahraničných trhoch.
Keywords: komunikačný mix; analýza; komunikačná stratégia
Thesis title: Analýza komunikačního mixu v segmentu SME
Author: Hlohinová, Monika
Thesis type: Diplomová práce
Supervisor: Křížek, Miroslav
Opponents: Kešner, Martin
Thesis language: Slovensky
Abstract:
Hlavním cílem práce je provést podrobnou analýzu komunikační strategie společnosti působící v stavebnictví na českém trhu. Důraz je kladen na problematiku komunikačního mixu a vhodné uplatnění jednotlivých nástrojů mixu v závislosti na konkrétních projektech. Součástí práce je také srovnání využívání nástrojů komunikačního mixu dané společnosti s obvykle používanými nástroji v oboru na domácím trhu, případně na zahraničních trzích.
Keywords: analýza; komunikační mix; komunikační strategie
Thesis title: Analysis of the communication mix in SME segment
Author: Hlohinová, Monika
Thesis type: Diploma thesis
Supervisor: Křížek, Miroslav
Opponents: Kešner, Martin
Thesis language: Slovensky
Abstract:
The main goal is to carry out a detailed analysis of the communication strategy of a company working in construction industry in the Czech market. Analysis is focused on the issue of the communication mix and appropriate application of instruments, depending on specific projects. Also included is a comparison of instruments used in the communication mix of the company with instruments used in the field on the domestic or foreign markets.
Keywords: communication mix; communication strategy; analysis

Information about study

Study programme: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Type of study programme: Magisterský studijní program
Assigned degree: Ing.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of Business Administration
Department: Department of Management

Information on submission and defense

Date of assignment: 22. 11. 2009
Date of submission: 22. 5. 2010
Date of defense: 14. 6. 2010
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/23041/podrobnosti

Files for download

    Last update: