Branding building of selected brand

Thesis title: Strategie řízení vybrané značky
Author: Petránková, Tereza
Thesis type: Bakalářská práce
Supervisor: Průša, Přemysl
Opponents: Civín, Ivan
Thesis language: Česky
Abstract:
Bakalářská práce Strategie řízení vybrané značky se zabývá vybudováním značky od samotného počátku. Vytváří koncepci značky ručně vyráběných šperků včetně marketingové strategie. Teoretická část je zaměřena na na drobné podnikání a menší živnostenskou činnost. Praktická část je zaměřena na aplikaci teorie do praxe vytvoření celé značky tzn. název, logo, produkty atd. a celé marketingové strategie.
Keywords: Strategie; Strategické řízení; Značka
Thesis title: Branding building of selected brand
Author: Petránková, Tereza
Thesis type: Bachelor thesis
Supervisor: Průša, Přemysl
Opponents: Civín, Ivan
Thesis language: Česky
Abstract:
The aim of this thesis is to create new brand. It focuses mainly on brand elements usage, brand personality, brand equity, brand building through and marketing communication.In practical part of study, I create a my own brand. Based on the findings, recommendations, which should make brand management, are formulated.
Keywords: Brand; Bran building; Marketing

Information about study

Study programme: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Type of study programme: Bakalářský studijní program
Assigned degree: Bc.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of International Relations
Department: Department of Retailing and Commercial Communications

Information on submission and defense

Date of assignment: 29. 10. 2009
Date of submission: 31. 5. 2010
Date of defense: 14. 6. 2010
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/22546/podrobnosti

Files for download

    Last update: