International marketing strategy

Thesis title: Mezinárodní marketingová strategie
Author: Pohanková, Petra
Thesis type: Diplomová práce
Supervisor: Filipová, Alena
Opponents: Zeman, Jiří
Thesis language: Česky
Abstract:
Cílem práce je analyzovat některé významné skutečnosti, které přineslo zavedení internetu do firemní praxe, popsat možný rámec pro provedení analýzy před vlastním rozhodnutím o podobě mezinárodní marketingové strategie, a na příkladu konkrétní firmy vytvořit vhodnou marketingovou strategii pro vstup na zahraniční trhy. Diplomová práce je rozdělena do čtyř hlavních částí. Úvodní dvě kapitoly představují teoreticko-metodologický rámec diplomové práce. V první kapitole představuji důvody pronikání firem na zahraniční trhy a některé praktické aspekty vlivu internetu na firemní aktivity. Těžištěm teoreticko-metodologické části je text věnovaný tvorbě marketingové strategie. Tvorbě mezinárodní marketingové strategie vybrané firmy se věnují třetí a čtvrtá kapitola, které se soustřeďují na výběr a vytvoření vhodné marketingové strategie.
Keywords: Strategie; Mezinárodní; Marketing; Internet; Produkty pro psy
Thesis title: International marketing strategy
Author: Pohanková, Petra
Thesis type: Diploma thesis
Supervisor: Filipová, Alena
Opponents: Zeman, Jiří
Thesis language: Česky
Abstract:
The aim of the thesis is to analyse selected important issues caused by expansion of Internet during past years and its implications in increased usage by companies. The goal is to describe possible framework for performing sufficient analysis of the company and to define and create international marketing strategy using concrete example of company from the pet industry.
Keywords: International; Strategy; Pet industry; Marketing

Information about study

Study programme: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Type of study programme: Magisterský studijní program
Assigned degree: Ing.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of International Relations
Department: Department of Retailing and Commercial Communications

Information on submission and defense

Date of assignment: 17. 6. 2009
Date of submission: 1. 1. 2010
Date of defense: 14. 6. 2010
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/21027/podrobnosti

Files for download

    Last update: