The comparison of Charles Vögele and C&A sales units

Thesis title: Komparace nákupního prostředí firem Vögele a C&A
Author: Fukalová, Urszula
Thesis type: Bakalářská práce
Supervisor: Zeman, Jiří
Opponents: Filipová, Alena
Thesis language: Česky
Abstract:
Tato práce srovnává nákupní prostředí obchodních jednotek společností Charles Vögele a C&A. Teoretická část se zabývá strategií retailingové firmy, nákupním prostředím, jeho složkami a nákupní atmosférou. Obsahem praktické části je představení společností Charles Vögele a C&A, ohodnocení složek nákupního prostředí a návrhy na vylepšení pro každou jednotku.
Keywords: Charles Vögele ; C&A; nákupní prostředí
Thesis title: The comparison of Charles Vögele and C&A sales units
Author: Fukalová, Urszula
Thesis type: Bachelor thesis
Supervisor: Zeman, Jiří
Opponents: Filipová, Alena
Thesis language: Česky
Abstract:
This bachelor's thesis compares shopping atmosphere in two sales units of the companies Charles Vögele and C&A. Theoretical part deals with retail strategy, and elements influencing the shopping atmosphere. Analytical part comprises introduction of both companies, evaluation of the elements influencing the shopping athmosphere and suggestions for improvement in each unit.
Keywords: shopping atmosphere; C&A; Charles Vögele

Information about study

Study programme: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Type of study programme: Bakalářský studijní program
Assigned degree: Bc.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of International Relations
Department: Department of Retailing and Commercial Communications

Information on submission and defense

Date of assignment: 26. 1. 2010
Date of submission: 30. 4. 2010
Date of defense: 29. 6. 2010
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/24203/podrobnosti

Files for download

    Last update: