Marketing communication of T-Mobile company with customer

Thesis title: Marketingová komunikace firmy T-Mobile se zákazníkem
Author: Poláček, Thomas
Thesis type: Bakalářská práce
Supervisor: Postler, Milan
Opponents: Průša, Přemysl
Thesis language: Česky
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá představením marketingové komunikace firmy T-Mobile se zákazníkem. V první části je obsažena teorie marketingové a komerční komunikace. Druhá část je zaměřena na trh mobilních operátorů v ČR a představení firmy T-Mobile. Závěrečná, třetí, část analyzuje marketingovou komunikaci firmy T-Mobile na praktickém příkladě kampaně tarifu T-Mobile Combi.
Keywords: T-Mobile; komerční komunikace; marketing
Thesis title: Marketing communication of T-Mobile company with customer
Author: Poláček, Thomas
Thesis type: Bachelor thesis
Supervisor: Postler, Milan
Opponents: Průša, Přemysl
Thesis language: Česky
Abstract:
The bachelor thesis deals with introducing marketing communication of T-Mobile company with customer. The first part includes the theory of marketing and commercial communications. The second part focuses on the market of mobile operators in the Czech Republic and introducing T-Mobile. The final, third section, analyzes marketing communication of T-Mobile company on practical example of the T-Mobile Combi campaign.
Keywords: marketing; T-Mobile; commercial communications

Information about study

Study programme: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Type of study programme: Bakalářský studijní program
Assigned degree: Bc.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of International Relations
Department: Department of Retailing and Commercial Communications

Information on submission and defense

Date of assignment: 15. 3. 2010
Date of submission: 30. 6. 2010
Date of defense: 24. 6. 2010
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/25748/podrobnosti

Files for download

    Last update: