-

Thesis title: Product placement jako nástroj marketingové komunikace
Author: Mika, Jiří
Thesis type: Diplomová práce
Supervisor: Puchýř, Milan
Opponents: Grmela, Tomáš
Thesis language: Česky
Abstract:
Product placement je nový fenomén marketingové komunikace. Tato práce přináší analýzu product placementu a principů, na nichž je založen. Definuje placement. Popisuje jeho historický vývoj a současnou situaci. Zkoumá, zda je tento nástroj efektivní z hlediska marketingu. Pozastavuje se také nad rozdílným přístupem k regulaci placementu v USA a v Evropě. Zkoumá etiku placementu a odhaduje jeho budoucí vývoj na globálním trhu a v ČR.
Keywords: Média; Komunikační mix; Marketing; Product placement

Information about study

Study programme: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Type of study programme: Magisterský studijní program
Assigned degree: Ing.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of International Relations
Department: Department of Retailing and Commercial Communications

Information on submission and defense

Date of assignment: 2. 5. 2007
Date of submission: 2. 5. 2007
Date of defense: 19. 6. 2007
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/5148/podrobnosti

Files for download

    Last update: