Viral marketing

Thesis title: Virální marketing
Author: Česalová, Tereza
Thesis type: Diplomová práce
Supervisor: Bursíková, Marcela
Opponents: Haas, Robert
Thesis language: Česky
Abstract:
Práce se zabývá virálním marketingem jako jednou ze složek komunikačního mixu na internetu. Představuje virální marketing i jako metodou kultivace návštěvnosti. V praktické části analyzuje některé uskutečněné virální kampaně. Shrnuje obecný postup při přípravě a realizaci virálních kampaní.
Keywords: internetový marketing; kultivace návštěvnosti; virový marketing; virální marketing
Thesis title: Viral marketing
Author: Česalová, Tereza
Thesis type: Diploma thesis
Supervisor: Bursíková, Marcela
Opponents: Haas, Robert
Thesis language: Česky
Abstract:
Keywords:

Information about study

Study programme: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Type of study programme: Magisterský studijní program
Assigned degree: Ing.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of Business Administration
Department: Department of Marketing

Information on submission and defense

Date of assignment: 2. 5. 2007
Date of submission: 2. 5. 2007
Date of defense: 5. 6. 2007
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/5156/podrobnosti

Files for download

    Last update: