New marketing aproaches with focus on changing view of traditional marketin

Thesis title: Nové přístupy a trendy v marketingu
Author: Jirsa, Prokop
Thesis type: Bakalářská práce
Supervisor: Skokanová, Dagmar
Opponents: Stříteský, Václav
Thesis language: Česky
Abstract:
Tato práce se zaměřije převážně na nové přístupy na internetu s ohledem na velmi dynamický vývoj sociálních sítí a chování lidí na internetu v posledním desetiletí obecně
Keywords: Facebook; Marketing; Nové přístupy
Thesis title: New marketing aproaches with focus on changing view of traditional marketin
Author: Jirsa, Prokop
Thesis type: Bachelor thesis
Supervisor: Skokanová, Dagmar
Opponents: Stříteský, Václav
Thesis language: Česky
Abstract:
This work is focused on finding new marketing aproaches on new dynamically evolving medium - internet
Keywords: Ethics; New aproaches; Facebook

Information about study

Study programme: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Type of study programme: Bakalářský studijní program
Assigned degree: Bc.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of Business Administration
Department: Department of Marketing

Information on submission and defense

Date of assignment: 4. 3. 2010
Date of submission: 30. 5. 2010
Date of defense: 23. 6. 2010
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/25462/podrobnosti

Files for download

    Last update: