Analýza vnímania reklamy u VŠ študentov

Thesis title: Analýza vnímania reklamy u VŠ študentov
Author: Linknerová, Alena
Thesis type: Bachelor thesis
Supervisor: Skokanová, Dagmar
Opponents: Štědroň, Bohumír
Thesis language: Slovensky
Abstract:
Bakalárska práca sa zaoberá analýzou vnímania reklamy u študentov vysokej školy. Teoretická časť sa zameriava na reklamu, jednotlivé média, ktorými je možno reklamu šíriť, špeciálne na internetovú reklamu a aktuálne trendy v oblasti médií. V praktickej časti skúma postoje študentov k reklame všeobecne, reklame na internete a hľadá miesta, kde je vhodné ju pre túto skupinu umiestniť.
Keywords: vysokoškolský študenti; médiá; reklama
Thesis title: Analýza vnímania reklamy u VŠ študentov
Author: Linknerová, Alena
Thesis type: Bakalářská práce
Supervisor: Skokanová, Dagmar
Opponents: Štědroň, Bohumír
Thesis language: Slovensky
Abstract:
Bakalářska práce se zabýva analýzou vnímáni reklamy u studentů vysoké školy. Teoretická část je zaměřená na reklamu, jednotlivá média, kterými možno reklamu šířit, speciálne na internetovou reklamu a aktuální trendy v oblasti médií. V praktické části zkoumám postoje studentů k reklamě obecně, reklamě na internetu, jak má podle nich dobrá reklama vypadat a kde je vhodné ji pro studenty umístnit.
Keywords: vysokoškolský studenti; média; reklama
Thesis title: Analýza vnímania reklamy u VŠ študentov
Author: Linknerová, Alena
Thesis type: Bachelor thesis
Supervisor: Skokanová, Dagmar
Opponents: Štědroň, Bohumír
Thesis language: Slovensky
Abstract:
The Bachelor thesis deals with analysis of percieving of adveritising by students of university. The aim of the thesis is adveritising, media for adveritisig, especially on-line adveritising and actual trends in sphere of media. In second part, I want to find out what students think about adveritsing in general, their opinion of on-line adveritising and where is suitable to place it for them.
Keywords: students; adveritising; media

Information about study

Study programme: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Type of study programme: Bakalářský studijní program
Assigned degree: Bc.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of Business Administration
Department: Department of Marketing

Information on submission and defense

Date of assignment: 23. 2. 2010
Date of submission: 30. 5. 2010
Date of defense: 23. 6. 2010
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/25078/podrobnosti

Files for download

    Last update: