Danone brand perception

Thesis title: Vnímání značky Danone
Author: Šmejkalová, Radka
Thesis type: Bakalářská práce
Supervisor: Skokanová, Dagmar
Opponents: Tůmová, Miluše
Thesis language: Česky
Abstract:
Cílem mé práce bylo zjistit, jak konzumenti mléčných výrobků vnímají značku Danone. Práce je rozdělena do dvou částí - teoretické a části praktické. Teorie vysvětluje základní pojmy a v praktické části jsou vyhodnoceny výsledky mého šetření.
Keywords: Danone; dotazník; marketingový výzkum; značka
Thesis title: Danone brand perception
Author: Šmejkalová, Radka
Thesis type: Bachelor thesis
Supervisor: Skokanová, Dagmar
Opponents: Tůmová, Miluše
Thesis language: Česky
Abstract:
The target of my work is to find out consumer opinion of Danone dairy products. My work is divided into two parts - theoretical and practical one. The first part is focused on explaining fundamental terms. The second part evaluates results of the consumer investigation.
Keywords: questionnaire; Danone; marketing research; brand

Information about study

Study programme: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Type of study programme: Bakalářský studijní program
Assigned degree: Bc.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of Business Administration
Department: Department of Marketing

Information on submission and defense

Date of assignment: 11. 11. 2009
Date of submission: 31. 5. 2010
Date of defense: 23. 6. 2010
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/23144/podrobnosti

Files for download

    Last update: