-

Thesis title: Využití komerčních komunikací při podpoře značky Tatranky Opavia
Author: Zelenková, Markéta
Thesis type: Diplomová práce
Supervisor: Puchýř, Milan
Opponents: Kopřiva, Tomáš
Thesis language: Česky
Abstract:
Cílem práce bylo popsat různé druhy komerčních komunikací a možnosti jejich využití při podpoře značky Tatranky Opavia. Konkrétně zde bylo pojednáno o reklamě, Public Relations, sponzoringu, podopře prodeje a direct mailu. Ve druhé části byly zanalyzovány kampaně, které již na Tatrankách proběhly, konkrétně v létě roku 2005 kampaň \"60 let společně na cestách\" a kampaň z roku 2006 \"Pomůžete nám zpátky do přírody?\". Na základě této analýzy a zhodnocení úspěšnosti byl navržen směr kampaní do budoucna.
Keywords: Opavia; Tatranky; Public Relations; podpora prodeje; reklama; marketingová komunikace; Komerční komunikace

Information about study

Study programme: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Type of study programme: Magisterský studijní program
Assigned degree: Ing.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of International Relations
Department: Department of Retailing and Commercial Communications

Information on submission and defense

Date of assignment: 3. 5. 2007
Date of submission: 3. 5. 2007
Date of defense: 5. 6. 2007
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/5173/podrobnosti

Files for download

    Last update: