Marketing Google.Apple,Microsoft

Thesis title: Marketing Google, Microsoft a Apple
Author: Hlavatá, Kristina
Thesis type: Bakalářská práce
Supervisor: Štědroň, Bohumír
Opponents: Kozler, Miloslav
Thesis language: Česky
Abstract:
Cílem práce je podat komplexní přehled o situaci těchto společností působících v IT sektoru. V práci bude provedena obecná analýza vývoje marketingu firem Google, Mircosoft a Apple. Zároveň zde bude poskytnut náhled ekonomického vývoje uvedených firem, který bude analyzován prostřednictvím elektronických informačních zdrojů. V kapitole s názvem Průzkum této práce jsou uvedeny výsledky vlastního průzkumu v rámci zvolené cílové skupiny, která hodnotí dotazníkovou formou následující parametry, jako je: logo firmy, produkty, služby, atd. Závěr této práce je věnován oblasti podpůrných a neziskových projektů výše uvedených společností.
Keywords: IT sektor, akcie,trhy; průzkum, projekty,swot; marketing google,apple,microsoft
Thesis title: Marketing Google.Apple,Microsoft
Author: Hlavatá, Kristina
Thesis type: Bachelor thesis
Supervisor: Štědroň, Bohumír
Opponents: Kozler, Miloslav
Thesis language: Česky
Abstract:
The goal is to bring a comprehensive overview of the situation of these companies in the IT sector. The work will be carried out general analysis of the evolution of marketing companies Google, Apple and Mircosoft. At the same time there will be a preview provided by the companies in economic development, which will be analyzed by means of electronic information resources. In the chapter entitled as A survey of this work are presented results of a survey in the chosen target group, which assesses the form of a questionnaire the following parameters such as: company logo, products, services, etc. The end of this work will be dedicated to supporting non-profit projects and companies mentioned above.
Keywords: survey,projects,swot; IT sector,share,markets; marketing google,apple,microsoft

Information about study

Study programme: Ekonomika a management/Arts Management
Type of study programme: Bakalářský studijní program
Assigned degree: Bc.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of Business Administration
Department: Department of Marketing

Information on submission and defense

Date of assignment: 26. 11. 2009
Date of submission: 10. 5. 2010
Date of defense: 21. 6. 2010
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/23196/podrobnosti

Files for download

    Last update: