Porovnání systémů na správu požadavků

Thesis title: Porovnání systémů na správu požadavků
Author: Horáček, Marek
Thesis type: Bakalářská práce
Supervisor: Pavlíček, Luboš
Opponents: Chocholatý, Drahomír
Thesis language: Česky
Abstract:
Cílem této práce je popsat a porovnat 4 systémy na správu požadavků v oblasti informačních a komunikačních technologií. Čtenář se postupně dozví, jakého charakteru mohou požadavky nabývat a jaký je proces jejich řešení. Dále budou popsány 4 vybrané systémy, které budou hodnoceny podle předem definovaných kritérií, která budou na závěr vyhodnocena multikriteriálním hodnocením.
Keywords: správa požadavků; požadavek; help desk; service desk
Thesis title: Porovnání systémů na správu požadavků
Author: Horáček, Marek
Thesis type: Bachelor thesis
Supervisor: Pavlíček, Luboš
Opponents: Chocholatý, Drahomír
Thesis language: Česky
Abstract:
The aim of this thesis is to compare four trouble ticket systems in the field of information and communication technologies. The reader will step by step learn what requirements can appear and what processes are applied to solve them. Further, four selected systems will be described and evaluated based on pre-defined single critera and at the end, the systems will be evalutaed on the multicriterial basis.
Keywords: help desk; service desk; incident management

Information about study

Study programme: Aplikovaná informatika/Informatika
Type of study programme: Bakalářský studijní program
Assigned degree: Bc.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of Informatics and Statistics
Department: Department of Information Technologies

Information on submission and defense

Date of assignment: 5. 10. 2009
Date of submission: 1. 12. 2009
Date of defense: 24. 8. 2010
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/21793/podrobnosti

Files for download

    Last update: