Branding of financial institutions

Thesis title: Branding finančních institucí
Author: Tonar, Jiří
Thesis type: Bakalářská práce
Supervisor: Křížek, Tomáš
Opponents: -
Thesis language: Česky
Abstract:
Práce se zabývá analýzou finančních trhů z hlediska nakládání se značkou. Řeší různé druhy strategií při vstupu na trh, při akvizicích nebo splynutích a při dalších změnách.
Keywords: Finance; Branding; Značka
Thesis title: Branding of financial institutions
Author: Tonar, Jiří
Thesis type: Bachelor thesis
Supervisor: Křížek, Tomáš
Opponents: -
Thesis language: Česky
Abstract:
This paper deals with an analysis of financial markets from the brand management's point of view. It studies different strategies of entering a market, different ways to deal with acquisitions and mergers and different approaches of strengthening a market position.
Keywords: Brand value; Branding; Finance; Brand

Information about study

Study programme: Finance a účetnictví/Finance
Type of study programme: Bakalářský studijní program
Assigned degree: Bc.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of Finance and Accounting
Department: Department of Banking and Insurance

Information on submission and defense

Date of assignment: 20. 2. 2010
Date of submission: 30. 4. 2010
Date of defense: 31. 8. 2010
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/25722/podrobnosti

Files for download

    Last update: