Práce se zabývá tématem brand managementu, konkrétně řízením značky při rozšíření výrobkové řady. Vybranou značkou, na kterou je proces brand managementu prakticky aplikován, je Maybelline New York, spotřební kosmetická značka náležící do portfolia firmy L'Oréal. Cílem práce je navrhnout a popsat proces řízení této značky při extenzi na trh parfémů. Praktická část zahrnuje sekundární výzkum (analýza současného řízení značky Maybelline New York a analýza trhu parfémů) a primární výzkum (zaměřený ... show full abstractPráce se zabývá tématem brand managementu, konkrétně řízením značky při rozšíření výrobkové řady. Vybranou značkou, na kterou je proces brand managementu prakticky aplikován, je Maybelline New York, spotřební kosmetická značka náležící do portfolia firmy L'Oréal. Cílem práce je navrhnout a popsat proces řízení této značky při extenzi na trh parfémů. Praktická část zahrnuje sekundární výzkum (analýza současného řízení značky Maybelline New York a analýza trhu parfémů) a primární výzkum (zaměřený na chování cílové skupiny na trhu parfémů a na znalost a postoje ke značce Maybelline New York). Na bázi zjištěných informací je poté rozhodnuto o vhodnosti extenze značky na trh parfémů a je navržen a popsán model pro její řízení na tomto trhu včetně stanovení vize, identity a positiongu značky a navržení komunikační strategie. |