An assessment of shopping atmosphere of selected retail units

Thesis title: Posouzení nákupní atmosféry vybraných obchodních řetězců
Author: Luxová, Adéla
Thesis type: Bakalářská práce
Supervisor: Chylíková, Hana
Opponents: Filipová, Vladimíra
Thesis language: Česky
Abstract:
Tato bakalářská práce hodnotí nákupní atmosféru ve dvou maloobchodních jednotkách, jimiž jsou Billa a Penny Market. Práce je rozdělena do dvou samostatných bloků. V prvním, teoretickém, je popsána nákupní atmosféra, metoda analýzy a obě prodejní jednotky. Druhá část se věnuje samotné analýze a subjektivnímu hodnocení obou prodejen.
Keywords: Penny Market; Billa; Nákupní atmosféra
Thesis title: An assessment of shopping atmosphere of selected retail units
Author: Luxová, Adéla
Thesis type: Bachelor thesis
Supervisor: Chylíková, Hana
Opponents: Filipová, Vladimíra
Thesis language: Česky
Abstract:
This bachelor thesis evaluates a shopping atmosphere in two retail units - Billa and Penny Market. This thesis is divided into two individual parts. First is theoretical. This part describes shopping atmosphere, method of analyse and both retail units. Second part is analytical. Both retail units are there subjectively evaluated.
Keywords: Penny Market; Billa; Shopping atmosphere

Information about study

Study programme: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Type of study programme: Bakalářský studijní program
Assigned degree: Bc.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of International Relations
Department: Department of Retailing and Commercial Communications

Information on submission and defense

Date of assignment: 13. 5. 2010
Date of submission: 31. 5. 2011
Date of defense: 9. 2. 2011
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/26537/podrobnosti

Files for download

    Last update: