Strategic brand building of Signal

Thesis title: Strategické řízení značky Signal
Author: Allushi, Amis
Thesis type: Diplomová práce
Supervisor: Zamazalová, Marcela
Opponents: Mrázková, Lucie
Thesis language: Česky
Abstract:
Hlavním cílem této diplomové práce je analýza marketingové strategie značky Signal ve srovnání s jejími konkurenty. Popisuje současný vývoj značky, především v letech 2009 a 2010. Identifikuje případné úspěchy či neúspěchy a navrhuje doporučení pro marketingovou strategii na příští roky.
Keywords: analýza konkurence; podpora prodeje; trh zubní hygieny; budování značky
Thesis title: Strategic brand building of Signal
Author: Allushi, Amis
Thesis type: Diploma thesis
Supervisor: Zamazalová, Marcela
Opponents: Mrázková, Lucie
Thesis language: Česky
Abstract:
This diploma thesis is focused on strategic brand building of brand Signal. A complex research of all important issues has been made. It is an overall overview of oral care market in CZ, set up Signal status in this market.
Keywords: in-store promotions; trade marketing; oral care; brand building

Information about study

Study programme: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Type of study programme: Magisterský studijní program
Assigned degree: Ing.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of Business Administration
Department: Department of Marketing

Information on submission and defense

Date of assignment: 10. 2. 2010
Date of submission: 15. 8. 2010
Date of defense: 9. 2. 2011
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/24665/podrobnosti

Files for download

    Last update: