CSR and its impact on brand image

Thesis title: Vplyv CSR na image značky
Author: Mičáková, Veronika
Thesis type: Diploma thesis
Supervisor: Zamazalová, Marcela
Opponents: Skokanová, Dagmar
Thesis language: Slovensky
Abstract:
Cieľom tejto diplomovej práce je zistiť, či existuje vplyv spoločenskej zodpovednosti firiem na image značky. Konkrétne skúmam vplyv CSR firmy L'Oréal na image značky L'Oréal Paris. V teoretickom úvode predstavujem koncept CSR, popisujem podstatu značky, jej image-u, a to s konkrétnymi príkladmi z praxe pre lepšie pochopenie problematiky. Prechod medzi teoretickou a praktickou časťou vytvorila tretia kapitola venovaná stručnej charakteristike firmy L'Oréal a jej značky L'Oréal Paris. Nasledujúca praktická časť je zameraná na predstavenie spomínaného vlastného výskumu uskutočneného formou dotazníkového šetrenia, kde okrem iného využívam sémantický diferenciál a fyziognomický test. V závere práce analyzujem získané odpovede za pomoci prvotnej sumarizácie a ďalšieho zisťovania zaujímavých súvislostí. Na základe takto nadobudnutých výsledkov zodpovedám kľúčovú otázku, či vôbec existuje nejaký vplyv spoločenskej zodpovednosti L'Oréal-u na image značky L'Oréal Paris a navrhujem možnosti, ako by spoločnosť mohla prípadný pozitívny efekt CSR na značku maximálne využiť.
Keywords: L´Oréal; CSR; image značky; značka; spoločenská zodpovednosť firiem
Thesis title: Vliv CSR na image značky
Author: Mičáková, Veronika
Thesis type: Diplomová práce
Supervisor: Zamazalová, Marcela
Opponents: Skokanová, Dagmar
Thesis language: Slovensky
Abstract:
Cílem této diplomové práce je zjistit, jestli existuje vliv společenské odpovědnosti firem na image značky. Konkrétně zkoumám vliv CSR firmy L'Oréal na image značky L'Oréal Paris. V teoretickém úvodu představuji koncept CSR, popisuji podstatu značky, jejího image-u, a to s konkrétními příklady z praxe pro lepší pochopení problematiky. Přechod mezi teoretickou a praktickou částí vytvořila třetí kapitola věnována stručné charakteristice firmy L'Oréal a její značce L'Oréal Paris. Následující praktická část je zaměřená na představení vlastního výzkumu uskutečněného formou dotazníkového šetření, kde mimo jiné využívám sémantický diferenciál a fyziognomický test. V závěru práce analyzuji získané odpovědi za pomoci prvotní sumarizace a dalšího zjišťování zajímavých souvislostí. Na základě takhle nabytých výsledků odpovídám na klíčovou otázku, zda vůbec existuje nějaký vliv společenské odpovědnosti L'Oréal-u na image značky L'Oréal Paris a navrhuji možnosti, jak by společnost mohla případný pozitivní efekt CSR na značku maximálně využít.
Keywords: L´Oréal; CSR; image značky; značka; společenská odpovědnost firem
Thesis title: CSR and its impact on brand image
Author: Mičáková, Veronika
Thesis type: Diploma thesis
Supervisor: Zamazalová, Marcela
Opponents: Skokanová, Dagmar
Thesis language: Slovensky
Abstract:
The main aim of this diploma thesis is to discover an evidence of CSR influence upon brand image. More precisely, I will attempt to explore the impact of L'Oréal corporate social responsibility on L'Oréal Paris brand image. The concept of CSR, the center of the brand and brand image are described in the introduction. For better understanding, there are also practical examples provided. Chapter number three creates a fluent connecting link between theoretical and practical part, briefly characterising company L'Oréal and brand L'Oréal Paris. Following practical part focuses on introduction of the above mentioned research, conducted in the form of questionnaire, where semantic differential and physiognomic test were used. In the conclusion we can see the result analysis that consisted of simple summarization and further dependency determination. Based on the results obtained, we are able to answer the crucial question, whether the CSR of L'Oréal influences the L'Oréal Paris brand image or not and to suggest the best way of maximizing the potential positive effect.
Keywords: L´Oréal; brand image; brand; corporate social responsibility; CSR

Information about study

Study programme: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Type of study programme: Magisterský studijní program
Assigned degree: Ing.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of Business Administration
Department: Department of Marketing

Information on submission and defense

Date of assignment: 24. 2. 2010
Date of submission: 15. 12. 2010
Date of defense: 8. 2. 2011
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/25161/podrobnosti

Files for download

    Last update: