-

Thesis title: Možnosti marketingové komunikace finanční společnosti
Author: Hrstková, Kristýna
Thesis type: Diplomová práce
Supervisor: Koudelka, Jan
Opponents: Motyčka, Luděk
Thesis language: Česky
Abstract:
Práce popisuje možnosti marketingové komunikace finančních společností na českém trhu. Blížeji se zabývá určitými doporučeními, které se týkají především oblasti reklamních kampaní. Je doplněna marketingovým výzkumem - konkrétně dotazníkovým šetřením, který se zabývá profilem typického klienta splátkových společností na českém trhu a charakteristikami typického úvěru, který je pomocí této možnosti financování, čerpán.
Keywords: kampaň; společnosti; finanční; komunikace; marketing

Information about study

Study programme: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Type of study programme: Magisterský studijní program
Assigned degree: Ing.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of Business Administration
Department: Department of Marketing

Information on submission and defense

Date of assignment: 7. 5. 2007
Date of submission: 7. 5. 2007
Date of defense: 12. 6. 2007
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/5247/podrobnosti

Files for download

    Last update: