Diplomová práce navazuje na průzkum spokojenosti návštěvníků uskutečněný v Lipně nad Vltavou v letní sezóně 2007, jehož cílem bylo odhalit, jakým způsobem hodnotí turisté nabídku cestovního ruchu v obci a jaké má podle nich nedostatky. Tato práce charakterizuje Lipno nad Vltavou jako významně se rozvíjející destinaci cestovního ruchu a analyzuje kvantitativní i kvalitativní vývoj nabídky cestovního ruchu (suprastruktury i infrastruktury) během posledních tří let, tj. od původního průzkumu v roce... show full abstractDiplomová práce navazuje na průzkum spokojenosti návštěvníků uskutečněný v Lipně nad Vltavou v letní sezóně 2007, jehož cílem bylo odhalit, jakým způsobem hodnotí turisté nabídku cestovního ruchu v obci a jaké má podle nich nedostatky. Tato práce charakterizuje Lipno nad Vltavou jako významně se rozvíjející destinaci cestovního ruchu a analyzuje kvantitativní i kvalitativní vývoj nabídky cestovního ruchu (suprastruktury i infrastruktury) během posledních tří let, tj. od původního průzkumu v roce 2007. Hlavním cílem práce je zjistit, jakým způsobem se odrazil nedávný rozvoj destinace v subjektivním hodnocení návštěvníků, zda a do jaké míry byly odstraněny nedostatky odhalené v průzkumu z roku 2007 a zda se případně z pohledu návštěvníků objevily nedostatky nové. Práce tedy nehodnotí rozvoj cestovního ruchu v destinaci komplexně, nýbrž z pohledu návštěvníka, jeho požadavků a potřeb. Součástí práce je také analýza dopadů rozvoje cestovního ruchu na ekonomiku obce a její obyvatele. |