Evaluation of marketing mix in cosmetics direct sales

Thesis title: Hodnocení marketingového mixu v přímém prodeji kosmetiky
Author: Rybářová, Alice
Thesis type: Diplomová práce
Supervisor: Mottlová, Libuše
Opponents: Vránková, Gabriela
Thesis language: Česky
Abstract:
Práce popisuje přímý prodej jako jednu z možných alternativ distribuce kosmetických produktů. Specifika této distribuční cesty se odrážejí i v tvorbě marketingového mixu společností. Práce se věnuje všem jeho složkám ? výrobku, ceně, distribuci i komunikaci. Důraz je kladen hlavně na spotřebitelský úhel pohledu. Praktická část je věnována situaci na českém trhu v přímém prodeji kosmetiky, zejména pak společnosti Oriflame, jejíž marketingový mix je detailně popsán, zhodnocen a jsou uvedena doporučení ke zlepšení.
Keywords: komunikace; distribuce; cena; výrobek; marketingový mix; přímý prodej
Thesis title: Evaluation of marketing mix in cosmetics direct sales
Author: Rybářová, Alice
Thesis type: Diploma thesis
Supervisor: Mottlová, Libuše
Opponents: Vránková, Gabriela
Thesis language: Česky
Abstract:
Keywords:

Information about study

Study programme: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Type of study programme: Magisterský studijní program
Assigned degree: Ing.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of Business Administration
Department: Department of Marketing

Information on submission and defense

Date of assignment: 8. 5. 2007
Date of submission: 8. 5. 2007
Date of defense: 5. 6. 2007
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/5263/podrobnosti

Files for download

    Last update: