Market segmentation of national periodicals in the Czech Republic

Thesis title: Segmentace trhu celostátních denních periodik v ČR
Author: Valterová, Lenka
Thesis type: Bakalářská práce
Supervisor: Koudelka, Jan
Opponents: Němec, Petr
Thesis language: Česky
Abstract:
Bakalářská práce je zaměřena na mediální mix a mediální komunikaci, členění médií, charakteristiky tisku, výhody a nevýhody tisku v reklamě. Segmentace trhu celostátních denních periodik v ČR vymezuje zkoumaný trh, stanovuje významná kritéria, odkrývá segmenty, rozvíjí profily čtenářů deníků a závěrečně hodnotí segmentaci.
Keywords: komunikace; média; tisk; segmentace
Thesis title: Market segmentation of national periodicals in the Czech Republic
Author: Valterová, Lenka
Thesis type: Bachelor thesis
Supervisor: Koudelka, Jan
Opponents: Němec, Petr
Thesis language: Česky
Abstract:
Keywords:

Information about study

Study programme: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Type of study programme: Bakalářský studijní program
Assigned degree: Bc.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of Business Administration
Department: Department of Marketing

Information on submission and defense

Date of assignment: 8. 5. 2007
Date of submission: 8. 5. 2007
Date of defense: 19. 6. 2007
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/5268/podrobnosti

Files for download

    Last update: