Design and Implementation of New Process for Call Center for Concrete Organization

Thesis title: Návrh a implementace nového procesu pro Call Centrum konkrétní organizace
Author: Kyselová, Petra
Thesis type: Diplomová práce
Supervisor: Střížová, Vlasta
Opponents: Říhová, Zora
Thesis language: Česky
Abstract:
Tato práce se zabývá definicí firemní komunikace a specifiky telefonické komunikace se zákazníkem, dále definicí procesu a procesního řízení se zaměřením na procesní analýzu, která je součástí praktické části práce. Obsáhlejší část práce je věnována praktické studii. Přínosem tohoto dokumentu je komplexní pohled na obchodní model společnosti BEZREKLAMKY s.r.o. Práce se věnuje analýze současného stavu obchodního modelu společnosti, na základě kterého jsou stanoveny možnosti zvýšení efektivity jednotlivých částí procesu. Poslední část práce se věnuje zhodnocení vhodnosti navazování spolupráce na dálku po telefonu. Tento proces je navrhnut se všemi náležitostmi tak, aby mohl být přímo implementován do stávajícího modelu.
Keywords: Procesní analýza; Proces; Firemní komunikace; Zvýšení efektivity
Thesis title: Design and Implementation of New Process for Call Center for Concrete Organization
Author: Kyselová, Petra
Thesis type: Diploma thesis
Supervisor: Střížová, Vlasta
Opponents: Říhová, Zora
Thesis language: Česky
Abstract:
This paper deals with the definition of Corporate Communication and the specifics of telephonic communication with the customer, and further definition of the Process and Process Management focused on process analysis ,which is part of the practical part. Extensive section is devoted to practical study. The benefit of this paper is a comprehensive view at the business model of BEZREKLAMKY s.r.o. The paper deals with analyzing the present state of business model, under which are determined possibilities to increase the efficiency of the process. The last part is devoted to assess the advisability of establishing cooperation at a distance by phone. This process is designed with all the formalities so that it can be directly imlplemented into the current model.
Keywords: Corporate Communication; Process; Increasing Efficiency; Process Analysis

Information about study

Study programme: Aplikovaná informatika/Informační management
Type of study programme: Magisterský studijní program
Assigned degree: Ing.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of Informatics and Statistics
Department: Department of Systems Analysis

Information on submission and defense

Date of assignment: 21. 9. 2010
Date of submission: 15. 12. 2010
Date of defense: 24. 1. 2011
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/27363/podrobnosti

Files for download

    Last update: