Possibilities of internet marketing using

Thesis title: Možnosti využití internetového marketingu
Author: Jonák, Stanislav
Thesis type: Bakalářská práce
Supervisor: Sigmund, Tomáš
Opponents: Toman, Prokop
Thesis language: Česky
Abstract:
Práce je zaměřena na analýzu možnosti využití internetového marketingu pro zlepšení hospodářských výsledků v elektronických obchodech. Autor srovnává určité teze přijímané renomovanými společnostmi, či odborníky a konkrétní realizované kampaně v e-shopu www.mp3centrum.cz. Vzniklé závěry buď s danými tezemi souhlasí, nebo je vyvracejí a tím autor demonstruje praktickou využitelnost jednotlivých marketingových kanálů.
Keywords: internet; e-shop; marketing; propagace; e-bussines; e-commerce
Thesis title: Possibilities of internet marketing using
Author: Jonák, Stanislav
Thesis type: Bachelor thesis
Supervisor: Sigmund, Tomáš
Opponents: Toman, Prokop
Thesis language: Česky
Abstract:
This thesis is analyzing the possibility of using internet marketing to improve the economic performance of online shopping. Author compares concrete thesis which are accepted by reputable companies and professionals and specific campaigns implemented in the e-shop www.mp3centrum.cz.The results of realized campaigns are either in accordance with theses or out of accrord. In this way author demonstrates practical efficiency of concrete marketing channels.
Keywords: promotion; internet; marketing; e-commerce; e-shop; e-bussines

Information about study

Study programme: Aplikovaná informatika/Informatika
Type of study programme: Bakalářský studijní program
Assigned degree: Bc.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of Informatics and Statistics
Department: Department of Systems Analysis

Information on submission and defense

Date of assignment: 7. 5. 2010
Date of submission: 1. 12. 2010
Date of defense: 24. 1. 2011
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/26450/podrobnosti

Files for download

    Last update: