Práce se skládá ze dvou hlavních částí. V první části jsem nejprve vytvořila teoretický základ k problematice autopojištění, poté se zaměřuji na marketing v pojišťovnictví a jeho specifika, která aplikuji na Allianz pojišťovnu, jejíž produkt v praktické části analyzuji. Ve druhé části představuji Allianz pojišťovnu na trhu, zkoumám faktory, které ovlivňují výběr pojišťovny a pojistného produktu, porovnávám původní a nový produkt Allianz pojišťovny a uvádím nejdůležitější rozdíly oproti konkurenc... show full abstractPráce se skládá ze dvou hlavních částí. V první části jsem nejprve vytvořila teoretický základ k problematice autopojištění, poté se zaměřuji na marketing v pojišťovnictví a jeho specifika, která aplikuji na Allianz pojišťovnu, jejíž produkt v praktické části analyzuji. Ve druhé části představuji Allianz pojišťovnu na trhu, zkoumám faktory, které ovlivňují výběr pojišťovny a pojistného produktu, porovnávám původní a nový produkt Allianz pojišťovny a uvádím nejdůležitější rozdíly oproti konkurenci. Práce by měla čtenáři poskytnout srozumitelný pohled na autopojištění v České republice. Tato práce je orientována na oblast autopojištění z pohledu marketingu a je zaměřena primárně na individuální pojištění vozidel. |