Analysis of marketing communications of L'Oréal Paris brand

Thesis title: Analýza marketingovej komunikácie značky L'Oréal Paris
Author: Slimáková, Miroslava
Thesis type: Bachelor thesis
Supervisor: Skokanová, Dagmar
Opponents: Štědroň, Bohumír
Thesis language: Slovensky
Abstract:
Bakalárska práca sa zaoberá analýzou marketingovej komunikácie kozmetickej značky L'Oréal Paris. Cieľom je analýza komunikačných aktivít tejto značky so zameraním na reklamu a jej komunikačné účinky. Výskum na základe dotazníka skúma rozdielne vnímanie mužov a žien značky L'Oréal Paris a jej komunikačných aktivít.
Keywords: marketingová komunikácia; positioning značky; značka; komunikačný mix; L'Oréal
Thesis title: Analýza marketingové komunikace značky L'Oréal Paris
Author: Slimáková, Miroslava
Thesis type: Bakalářská práce
Supervisor: Skokanová, Dagmar
Opponents: Štědroň, Bohumír
Thesis language: Slovensky
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá analýzou marketingové komunikace kosmetické značky L'Oréal Paris. Cílem je analýza komunikačních aktivit této značky se zaměřením na reklamu a její komunikační účinky. Výzkum na základě dotazníku zkoumá rozdílné vnímání mužů a žen značky L'Oréal Paris a její komunikačních aktivit.
Keywords: značka; marketingová komunikace; positioning značky; L'Oréal; komunikační mix
Thesis title: Analysis of marketing communications of L'Oréal Paris brand
Author: Slimáková, Miroslava
Thesis type: Bachelor thesis
Supervisor: Skokanová, Dagmar
Opponents: Štědroň, Bohumír
Thesis language: Slovensky
Abstract:
Bachelor's thesis deals with analysis of marketing communications cosmetic brand L'Oréal Paris. The goal of the thesis is to analyze communication activities of L'Oréal Paris brand with focus on advertising and its communication effects. Research based on a questionnaire examines men's and women's different perceptions of L'Oréal Paris brand and its communication activities.
Keywords: L'Oréal; brand positioning; brand; communication mix; marketing communication

Information about study

Study programme: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Type of study programme: Bakalářský studijní program
Assigned degree: Bc.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of Business Administration
Department: Department of Marketing

Information on submission and defense

Date of assignment: 24. 2. 2010
Date of submission: 30. 1. 2011
Date of defense: 18. 1. 2011
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/25117/podrobnosti

Files for download

    Last update: