-

Thesis title: Monitoring spokojenosti zákazníků v Oční optice Iveta Šefčíková
Author: Šefčíková, Iveta
Thesis type: Diplomová práce
Supervisor: Bursíková, Marcela
Opponents: Tesař, Tomáš
Thesis language: Česky
Abstract:
Teoretická část charakterizuje spokojeného zákazníka, základní principy péče o zákazníka i vytváření prostředí pro spokojeného zákazníka. Dále tato část pojednává o loajalitě, kvalitě, jedním z nejdůležitějších atributů spokojenosti zákazníka a zdůrazňuje specifika služeb, jenž na spokojenost zákazníků působící. Pomocí písemného dotazování byla zjištěna pravidelnost návštěvy prodejen očních optik obecně, i pravidelnost návštěvy Oční optiky I. Š., jaká kritéria jsou zásadní pro volbu prodejny oční optiky, jak jsou respondenti spokojeni s šíří poskytovaných produktů a služeb, pracovníky, prostředím i výší cen v Oční optice I.Š., zda by respondenti v Oční optice I.Š. něco měnili a zda by služby Ivety Šefčíkové doporučili svým známým. Na základě analýzy dotazníků byl sestaven návrh pro zlepšení.
Keywords: metody měření spokojenosti zákazníků; specifika služe; kvalita produktů; vztah spokojenosti a loajality zákazníků; spokojenost zákazníka

Information about study

Study programme: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Type of study programme: Magisterský studijní program
Assigned degree: Ing.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of Business Administration
Department: Department of Marketing

Information on submission and defense

Date of assignment: 9. 5. 2007
Date of submission: 9. 5. 2007
Date of defense: 5. 6. 2007
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/5303/podrobnosti

Files for download

    Last update: