Marketing of the product Karel IV

Thesis title: Marketing produktu Karel IV
Author: Mikšů, Šárka
Thesis type: Bakalářská práce
Supervisor: Mikeš, Jiří
Opponents: Čejka, Pavel
Thesis language: Česky
Abstract:
Cílem bakalářské práce s názvem Marketing produktu Karel IV. je navrhnout marketingové komunikační kanály a naznačit možnosti dalšího směřování produktu. Teoretická část se věnuje marketingovému plánu a jeho částem. V praktické části lze nalézt analýzu trhu a konkurence, popis vývoje produktu a marketingový průzkum.
Keywords: marketingový průzkum; marketingová komunikace; Karel IV.
Thesis title: Marketing of the product Karel IV
Author: Mikšů, Šárka
Thesis type: Bachelor thesis
Supervisor: Mikeš, Jiří
Opponents: Čejka, Pavel
Thesis language: Česky
Abstract:
Goal of the thesis Marketing of the product Karel IV. is to propose chanels of marketing communication and indicate possibilities of next product's development. Theoretical part is based on marketing plan and it's partition. In the practical part you can find market analysis and competing products analysis, product's evolution description and marketing research.
Keywords: Karel IV.; marketing research; marketing communication

Information about study

Study programme: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Type of study programme: Bakalářský studijní program
Assigned degree: Bc.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of International Relations
Department: Department of Retailing and Commercial Communications

Information on submission and defense

Date of assignment: 8. 12. 2009
Date of submission: 8. 3. 2010
Date of defense: 17. 1. 2011
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/23479/podrobnosti

Files for download

    Last update: