Marketing aplications in the clinic of plastic surgery in České Budějovice

Thesis title: Aplikace marketingu na klinice plastické chirurgie v Českých Budějovicích
Author: Maříková, Lucie
Thesis type: Bakalářská práce
Supervisor: Procházková, Markéta
Opponents: Vodička, Zdeněk
Thesis language: Česky
Abstract:
Cílem této bakalářské práce je zjistit, jaká jsou specifika aplikace marketingu v plastické chirurgii, popsat cílovou skupinu zákazníků a zkoumat, jaké typy marketingových nástrojů jsou v tomto odvětví nejúčinnější.
Keywords: marketing ve zdravotnictví; marketingový mix; plastická chirurgie
Thesis title: Marketing aplications in the clinic of plastic surgery in České Budějovice
Author: Maříková, Lucie
Thesis type: Bachelor thesis
Supervisor: Procházková, Markéta
Opponents: Vodička, Zdeněk
Thesis language: Česky
Abstract:
The aim of the thesis is to found out what are the specifics of aplication marketing in plastic surgery, describe target group of clients and esamine which are the most widely used marketing tools in plastic surgery.
Keywords: marketing in the health; marketing mix; plastic surgery

Information about study

Study programme: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Type of study programme: Bakalářský studijní program
Assigned degree: Bc.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of Business Administration
Department: Department of Marketing

Information on submission and defense

Date of assignment: 12. 5. 2010
Date of submission: 31. 12. 2010
Date of defense: 12. 1. 2011
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/26528/podrobnosti

Files for download

    Last update: