Brand building of firm Oriflame on the Czech market

Thesis title: Budování značky Oriflame na českém trhu
Author: Piekarzová, Karolína
Thesis type: Bakalářská práce
Supervisor: Halík, Jaroslav
Opponents: Votavová, Milena
Thesis language: Česky
Abstract:
Cílem této bakalářské práce je nastínit budování značky firmy Oriflame na českém trhu. Práce má tedy čtenáře s firmou seznámit, přiblížit její působení v České republice a zaměřit se na plnění její marketingového strategie. K tomu pomůže rozebrání marketingového mixu a vytvoření SWOT analýzy. Z toho se také vyvodí výsledky, zda cíl společnosti pro český trh je reálný a zda je úspěšně naplňován.
Keywords: Marketingový mix; Budování značky; Oriflame
Thesis title: Brand building of firm Oriflame on the Czech market
Author: Piekarzová, Karolína
Thesis type: Bachelor thesis
Supervisor: Halík, Jaroslav
Opponents: Votavová, Milena
Thesis language: Česky
Abstract:
The aim of this bachelor work is to outline the Oriflame brand building on the Czech market. The work should familiar the reader with the company, to bring its operations in the Czech Republic, focusing on the implementation of its marketing strategy. The marketing mix and a SWOT analysis will help to this. It will also draw results, whether the target company for the Czech market is real and successfully fulfilled.
Keywords: Brand building; Marketing strategy; Oriflame

Information about study

Study programme: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Type of study programme: Bakalářský studijní program
Assigned degree: Bc.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of International Relations
Department: Department of International Business

Information on submission and defense

Date of assignment: 10. 9. 2010
Date of submission: 15. 12. 2010
Date of defense: 11. 1. 2011
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/28014/podrobnosti

Files for download

    Last update: