Brand Management of Partners of Life Planning

Thesis title: Budování značky firmy Partners for Life Planning
Author: Švehla, Adam
Thesis type: Bakalářská práce
Supervisor: Halík, Jaroslav
Opponents: Šindelář, Martin
Thesis language: Česky
Abstract:
1.Úvod : Pozice na trhu a důvod, proč budovat značku 2.Značka a její budování obecně 3.Budování značky firmou Partners 4.Závěr : Shrnutí, zda je značka budována správným způsobem, zhodnocení a doporučení
Keywords: značky; partners; budování
Thesis title: Brand Management of Partners of Life Planning
Author: Švehla, Adam
Thesis type: Bachelor thesis
Supervisor: Halík, Jaroslav
Opponents: Šindelář, Martin
Thesis language: Česky
Abstract:
1.Introduction: Market position, ways to manage the brand 2.General terms 3.Partners 4.Conclusion: classification, recommendations
Keywords: Partners; Brand; Management

Information about study

Study programme: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Type of study programme: Bakalářský studijní program
Assigned degree: Bc.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of International Relations
Department: Department of International Business

Information on submission and defense

Date of assignment: 21. 10. 2009
Date of submission: 15. 12. 2009
Date of defense: 11. 1. 2011
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/22343/podrobnosti

Files for download

    Last update: