Analysis of marketing communication - Trainingpoint (Knowldge Transfer centre ČVUT - FEL)

Thesis title: Analýza marketingovej komunikácie - Trainingpoint (Knowledge Transfer centrum ČVUT - FEL)
Author: Tilňáková, Ľudmila
Thesis type: Bachelor thesis
Supervisor: Postler, Milan
Opponents: Nemčík, Martin
Thesis language: Slovensky
Abstract:
Cieľom práce je analýza marketingovej komunikácie Knowledge Transfer centra Trainingpoint. Teoretická časť je venovaná marketingu služieb, marketingu vzdelávacách subjektov a predstaveniu foriem komerčných komunikácií. Praktická časť pozostáva z predstavenia centra Trainingpoint, jeho organizačnej štruktúry a priblíženia expertného školenia ako produktu. Ďalej obsahuje analýzu marketingovej komunikácie centra a návrhy na zlepšenie do budúcna.
Keywords: prenos vedomostí; marketingová komunikácia; odborné technické školenie
Thesis title: Analýza marketingové komunikace - Trainingpoint (Knowledge transfer centrum ČVUT - FEL)
Author: Tilňáková, Ľudmila
Thesis type: Bakalářská práce
Supervisor: Postler, Milan
Opponents: Nemčík, Martin
Thesis language: Slovensky
Abstract:
Cílem práce je analýza marketingové komunikace Knowledge Transfer centra Trainingpoint. Teoretická část je věnována marketingu služeb, marketingu vzdělávacích subjektů a představení forem komerčních komunikací. Praktická část se skládá z představení centra Trainingpoint, jeho organizační struktury a priblížení expertního školní jako produktu. Dále obsahuje analýzu marketinogvé komunikace centra a návrhy ona zlepšení do budoucna.
Keywords: přenos vědomostí; odborné technické školení; marketingová komunikace
Thesis title: Analysis of marketing communication - Trainingpoint (Knowldge Transfer centre ČVUT - FEL)
Author: Tilňáková, Ľudmila
Thesis type: Bachelor thesis
Supervisor: Postler, Milan
Opponents: Nemčík, Martin
Thesis language: Slovensky
Abstract:
The focus of the thesis is on analysis of marketing communication of Knowledge Transfer centre Trainingpoint. Theoretical part is dedicated to introduction of marketing of services, marketing of educational establishments and forms of marketing communications. Practical part consists of presentation of the centre Trainingpoint, its organizational structure and introduction of expert training as a product. Furthermore it contains analysis of marketing communication performed by the centre and suggestions for improvement in the future.
Keywords: expert technical training; marketing communication; knowledge transfer

Information about study

Study programme: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Type of study programme: Bakalářský studijní program
Assigned degree: Bc.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of International Relations
Department: Department of Retailing and Commercial Communications

Information on submission and defense

Date of assignment: 5. 1. 2010
Date of submission: 14. 5. 2010
Date of defense: 11. 6. 2010
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/24014/podrobnosti

Files for download

    Last update: