Communication strategy of RPC VSE Prague

Thesis title: Komunikační strategie RPC VŠE Praha
Author: Šlapák, Petr
Thesis type: Diplomová práce
Supervisor: Lukeš, Martin
Opponents: Hubičková, Eva
Thesis language: Česky
Abstract:
Práce se zabývá komunikační strategií. V teoretické části se zabývá komunikací, podnikovou identitou, podnikovou kulturou, podnikovou komunikaci a podnikovým designem. V druhé části analyzuje komunikační strategii RPC VŠE především na příkladu komunikační strategie Veletrhu pracovních příležitostí Šance. Poslední kapitola obsahuje doporučení pro celkovou komunikační strategii RPC.
Keywords: podnikový design; podniková komunikace; podniková kultura; podniková identita; komunikace
Thesis title: Communication strategy of RPC VSE Prague
Author: Šlapák, Petr
Thesis type: Diploma thesis
Supervisor: Lukeš, Martin
Opponents: Hubičková, Eva
Thesis language: Česky
Abstract:
Keywords:

Information about study

Study programme: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Type of study programme: Magisterský studijní program
Assigned degree: Ing.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of Business Administration
Department: Department of Managerial Psychology and Sociology

Information on submission and defense

Date of assignment: 9. 5. 2007
Date of submission: 9. 5. 2007
Date of defense: 29. 5. 2007
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/5325/podrobnosti

Files for download

    Last update: