Concept of communication strategy of The Coca-Cola Company´s new plastic bottle

Thesis title: Komunikační strategie nové plastové láhve společnosti Coca-Cola
Author: Němcová, Klára
Thesis type: Diplomová práce
Supervisor: Postler, Milan
Opponents: Šiser, Roman
Thesis language: Česky
Abstract:
Práce pojednává o teoretických základech marketingových a komerčních komunikací. Praktická část se věnuje návrhu komunikační strategie společnosti Coca-Cola
Keywords: komunikace; obaly; CSR
Thesis title: Concept of communication strategy of The Coca-Cola Company´s new plastic bottle
Author: Němcová, Klára
Thesis type: Diploma thesis
Supervisor: Postler, Milan
Opponents: Šiser, Roman
Thesis language: Česky
Abstract:
The thesis relates to theorethical principles of marketing and commercial communications. The application part of the thesis relates to a concept of communication strategy of The Coca-Cola Company's new plastic bottle
Keywords: packaging; CSR; communication

Information about study

Study programme: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Type of study programme: Magisterský studijní program
Assigned degree: Ing.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of International Relations
Department: Department of Retailing and Commercial Communications

Information on submission and defense

Date of assignment: 24. 6. 2009
Date of submission: 16. 12. 2009
Date of defense: 8. 9. 2010
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/21098/podrobnosti

Files for download

    Last update: