Analysis of Marketing Mix Tools in a Chosen Company

Thesis title: Analýza nástrojů marketingového mixu ve zvolené firmě
Author: Mikulová, Kristýna
Thesis type: Bakalářská práce
Supervisor: Kalinová, Hana
Opponents: Jurášková, Olga
Thesis language: Česky
Abstract:
Cílem mé bakalářské práce je charakterizovat společnost Cvrčovická pekárna s.r.o. Provézt analýzu všech prvků marketingového mixu, zhodnotit současný stav a případně navrhnout doporučení, vedoucí k zlepšení situace ve společnosti.
Keywords: propagace; distribuce; cena; produkt; marketingový mix
Thesis title: Analysis of Marketing Mix Tools in a Chosen Company
Author: Mikulová, Kristýna
Thesis type: Bachelor thesis
Supervisor: Kalinová, Hana
Opponents: Jurášková, Olga
Thesis language: Česky
Abstract:
Target of this paper is to charakterize the company Cvrčovická pekárna s.r.o. Analyse each instruments of the marketing mix, assess their current situation and propose appropriate recommendations, which would lead to improvements in company.
Keywords: marketing mix; promotin; place; price; product

Information about study

Study programme: Ekonomika a management/Management
Type of study programme: Bakalářský studijní program
Assigned degree: Bc.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of Management
Department: Department of Management Business

Information on submission and defense

Date of assignment: 6. 4. 2009
Date of submission: 23. 4. 2010
Date of defense: 14. 9. 2010
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/21371/podrobnosti

Files for download

    Last update: