New product introduction

Thesis title: Zavádění nového produktu
Author: Rusfel, Martin
Thesis type: Diplomová práce
Supervisor: Mottlová, Libuše
Opponents: Češka, Bohumír
Thesis language: Česky
Abstract:
Tématickým zaměřením práce je zavádění nového produktu. Práce se zabývá konkrétní firmou, která se snaží zavést na trh nový produkt. Cílem práce je navržení takového marketingového mixu pro takový segment, který by umožnil úspěšné zavedení nového produktu, s využitím SWOT analýzy a analýzy konkurence. Autor nastiňuje současnou pozici firmy, hlavní konkurenty, cílový segment a vhodný marketingový mix.
Keywords: segment; analýza konkurence; SWOT analýza; marketingový mix; nový produkt
Thesis title: New product introduction
Author: Rusfel, Martin
Thesis type: Diploma thesis
Supervisor: Mottlová, Libuše
Opponents: Češka, Bohumír
Thesis language: Česky
Abstract:
Keywords:

Information about study

Study programme: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Type of study programme: Magisterský studijní program
Assigned degree: Ing.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of Business Administration
Department: Department of Marketing

Information on submission and defense

Date of assignment: 9. 5. 2007
Date of submission: 9. 5. 2007
Date of defense: 14. 6. 2007
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/5337/podrobnosti

Files for download

    Last update: