Proposal of ecological communication strategy for well known consulting company

Thesis title: Návrh ekologickej komunikačnej stratégie pre významnú poradenskú spoločnosť
Author: Ondrušová, Martina
Thesis type: Diploma thesis
Supervisor: Král, Petr
Opponents: Bockstefel, Jan
Thesis language: Slovensky
Abstract:
Diplomová práca sa zaoberá problematikou tvorby ekologického korporátneho imidžu a návrhom komunikačnej stratégie pre enviromentálny program. V dnešnej dobe globalizácie a zostrenej konkurencie firmy pociťujú potrebu odlíšiť sa na trhu netradičným spôsobom. K diferenciácii využívajú otvorenú komunikáciu, ale aj spoločensky zodpovedné správanie. Cieľom práce bolo poukázať na to, že ekologicky sa môže chovať každá spoločnosť i poradenská firma pôsobiaca v oblasti B2B. Budovanie ekologického imidžu je však podmienené integráciou nových hodnôt do korporátnej identity, ktorá je komunikovaná na verejnosť. Obsah práce je rozdelený na teoretickú a praktickú časť. V teoretickej časti sa zaoberám firemnou identitou, imidžom a korporátnou značkou. Dalšie kapitoly teoretickej časti sú venované komunikácii, spoločenskej zodpovednosti firiem a ekologickým aspektom v podnikaní. Praktická časť práce obsahuje predstavenie spoločnosti a návrh uceleného enviromentálneho programu. Diplomovú prácu uzatváram plánom externej a internej komunikačnej stratégie, ktorá vedie k tvorbe ekologického imidžu firmy.
Keywords: korporátna značka; enviromentálny imidž; ekológia; spoločenská zodpovednosť firiem; komunikačná stratégia
Thesis title: Návrh ekologické komunikační strategie vybrané poradenské společnosti
Author: Ondrušová, Martina
Thesis type: Diplomová práce
Supervisor: Král, Petr
Opponents: Bockstefel, Jan
Thesis language: Slovensky
Abstract:
Diplomová práce se zabývá problematikou tvorby ekologického korporátního image a návrhem komunikační strategie pro environmentální program. V dnešní době globalizace a zvýšené konkurence firmy pociťují potřebu odlišit se na trhu netradičním způsobem. K diferenciaci využívají otevřenou komunikaci, ale i společensky odpovědné chování. Cílem práce bylo poukázat na to, že ekologicky se může chovat každá společnost i poradenská firma působící v oblasti B2B. Budování ekologického image je však podmíněno integrací nových hodnot do korporátní identity, která je komunikována na veřejnost. Obsah práce je rozdělen na teoretickou a praktickou část. V teoretické části se zabývám firemní identitou, image a korporátní značkou. Další kapitoly teoretické části jsou věnovány komunikaci, společenské odpovědnosti firem a ekologickým aspektům podnikání. Praktická část práce obsahuje představení společnosti a návrh uceleného enviromentálního programu. Diplomovou práci uzavírám plánem externí a interní komunikační strategie, která vede k tvorbě ekologického image firmy.
Keywords: ekologie; společenská odpovědnost firem; korporátní značka; komunikační strategie; environmentální image
Thesis title: Proposal of ecological communication strategy for well known consulting company
Author: Ondrušová, Martina
Thesis type: Diploma thesis
Supervisor: Král, Petr
Opponents: Bockstefel, Jan
Thesis language: Slovensky
Abstract:
Diploma thesis deals with the creation of environmental corporate image and with designing a communications strategy in order to address environmental program. In the world of globalization and increased competition, companies strive to differentiate their business in unconventional way. Differentiation is being done by open communication and also by socially responsible behavior. The goal of the thesis was to point out that each and every company can run its business ecologically, even the consulting company operating on B2B market. Building the environmental image, however, requests new values being integrated into common internal processes and creating new corporate identity visible to public. The content of the thesis is divided into theoretical and practical part. The theoretical part deals with the corporate identity, corporate image and brand. Other chapters are devoted to the theory of communication, corporate social responsibility and environmental aspects of business. The practical part includes description of the company and proposal of comprehensive environmental program. The final chapter of practical part describes the plan of external and internal communication strategy which is inevitable for building environmental corporate image.
Keywords: ecology; corporate social responsibility; corporate brand; communication strategy; environmental image

Information about study

Study programme: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Type of study programme: Magisterský studijní program
Assigned degree: Ing.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of International Relations
Department: Department of International Business

Information on submission and defense

Date of assignment: 27. 10. 2009
Date of submission: 15. 5. 2010
Date of defense: 7. 9. 2010
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/22507/podrobnosti

Files for download

Main text
Private file
Download
    Last update: